2010. március 10., szerda

Énekelj minden nap!



Én elmentem a vásárba, félpénzzel...

Én elmentem a vásárba félpénzzel,
Tyúkot vettem a vásárba félpénzzel.
Tyúkom mondja: kitrákoty,
Kári kittyom, édes tyúkom,
Mégis van egy félpénzem.

Én elmentem a vásárba félpénzzel,
Kakast vettem a vásárba félpénzzel.
Kakas mondja: kukuríkú,
Tyúkom mondja: kitrákoty
Kári kittyom, édes tyúkom,
Mégis van egy félpénzem.

Én elmentem a vásárba félpénzzel,
Libát vettem a vásárba félpénzzel.
Libám mondja: gigágá,
Kakas mondja: kukuríkú,
Tyúkom mondja: kitrákoty
Kári kittyom, édes tyúkom,
Mégis van egy félpénzem.

Én elmentem a vásárba félpénzzel,
Disznót vettem a vásárba félpénzzel.
Disznó mondja: röfröfröf,
Libám mondja: gigágá,
Kakas mondja: kukuríkú,
Tyúkom mondja: kitrákoty
Kári kittyom, édes tyúkom,
Mégis van egy félpénzem.

Én elmentem a vásárba félpénzzel,
Lovat vettem a vásárba félpénzzel.
Lovam mondja: nyihaha,
Disznó mondja: röfröfröf,
Libám mondja: gigágá,
Kakas mondja: kukuríkú,
Tyúkom mondja: kitrákoty
Kári kittyom, édes tyúkom,
Mégis van egy félpénzem.

Én elmentem a vásárba félpénzzel,
Tehenet vettem a vásárba félpénzzel.
Tehén mondja: múúúúúúúúúú
Lovam mondja: nyihaha,
Disznó mondja: röfröfröf,
Libám mondja: gigágá,
Kakas mondja: kukuríkú,
Tyúkom mondja: kitrákoty
Kári kittyom, édes tyúkom,
Mégis van egy félpénzem.

Én elmentem a vásárba félpénzzel,
Halat vettem a vásárba félpénzzel.
Halam mondja:..........
Tehén mondja: múúúúúúúúúú
Lovam mondja: nyihaha,
Disznó mondja: röfröfröf,
Libám mondja: gigágá,
Kakas mondja: kukuríkú,
Tyúkom mondja: kitrákoty
Kári kittyom, édes tyúkom,
Elfogyott a félpénzem.

Nincsenek megjegyzések: